KENAPA PERLU ATASI PENUAAN DENGAN VIVIX SHAKLEE DAN KOLAGEN SHAKLEE YANG TERBUKTI BERKESAN 100%


Bagaimana kita dikatakan ‘berumur’?

Adakah "penuaan" bermakna "tua”?  Tidak benar!  Ya, Tidak benar. Sains memberitahu kita penuaan bermula walaupun sebelum kita mencapai dewasa, yang berlaku di peringkat selular.  Berbilion dolar penyelidikan telah dibelanjakan dalam usaha untuk memahami bagaimana proses penuaan dan apa yang boleh dilakukan untuk melambatkan kesan penuaan (hakikat manusia – biar tua usia, bukan tua tenaga dan fizikal.)

Badan kita menghadapi empat mekanisme penuaan selular:

Ia jelas merupakan  fakta kehidupan. Tetapi sedarkah kita, bahawa penuaan bermula lama sebelum kita boleh melihat atau merasa apa-apa perubahan iaitu pada tahap sel.  He3.. ya tanpa kita sedar.  Adakah selular penuaan tidak dapat dielakkan? Kalau tua kita di ambil kira dari faktor masa atau usia, memang masa tidak boleh kita hentikan.  Tetapi penyelidikan mendedahkan, kita mungkin dapat mempengaruhi proses penuaan biologi dengan cara yang positif.  Ini mempunyai kaitan dengan bagaimana cekapnya sel-sel tubuh membaiki dan menduplikasi sel, yang memberi kesan ke atas  kesihatan anda, kesejahteraan dan proses penuaan dalam pelbagai cara.

  1. Kerosakan DNA - Sebenarnyakan, setiap hari, setiap sel dalam badan kita dihujani oleh sehingga satu juta serangan merosakkan DNA. Serangan ini boleh merosakkan pangkalan data genetik sel, yang boleh menjejaskan fungsi sel dan jangka hayat/usia. BEERTI VIVIX SHAKLEE MEMPERTAHANKAN SEL TUBUH.
  2. Pengawal genetik - Pengawal genetik menyumbang kepada kemerosotan yang berkaitan dengan usia dengan mengawal keseimbangan dinamik antara kerosakan dan pembaikan, termasuk sama ada sel tubuh kita akan hidup atau tidak. BEERTI VIVIX SHAKLEE MEMPERTINGKATKAN KEUPAYAAN SEL TUBUH.
  3. Penurunan Tenaga - Mitokondria(fungis bagi mengeluarkan tenaga) dalam sel-sel kita mencipta tenaga yang kita perlukan sepanjang usia kita.  Sekiranya kecekapan mitochondria menurun, maka fungsi sel jua turut menurun. BEERTI VIVIX SHAKLEE MEMBERI TENAGA KEPADA SEL-SEL TUBUH.
  4. Pengumpulan Protein AGE - Pengumpulan berlebihan Advanced Glycation Endproducts (AGE)  [kesan-kesan protein dari produk akhir yang tidak semulajadi -> akan bertoksik] boleh menyebabkan kerosakan yang boleh berkompromi dengan sel dan tahap kepanjangan jangka hayat sel yang menurun atau terhapus. BEERTI VIVIX SHAKLEE MEMPERBAIKI SEL TUBUH.

Oleh kerana khasiat-khasiat Vivix Shaklee tadi, maka jelas menunjukkan yang Vivix Shaklee sememangnya sangat membantu dalam "renewing cell" atau meremajakan sel tubuh.  Jadi, melawan penuaan bukanlah satu retorik “melawan fitrah alam” mahupun “tak sedar diri dah tua, biar sahajalah tua”.  Malah melawan penuaan sebenarnya adalah satu usaha murni kerana ia sekaligus mendisiplinkan diri untuk menjaga amanah tubuh badan supaya kekal sihat dan bertenaga.  Agar dapat memberi sebaik-baik kebajikan kepada diri, keluarga dan masyarakat.  Ruang lingkupnya sangat luas.  Hi3... kita bagaimana? Dah berusaha sebaik mungkin menjaga kesihatan?

Malah menentang penuaan dari dalam adalah beerti memberikan tubuh badan khasiat yang diperlukan bagi menjamin kesihatan menyeluruh.  Terdapat pelbagai cara yang boleh kita amalkan baik dari segi pemakanan, gaya hidup, mahupun amalan rohani.  Pada PA semuanya harus seiring bagi hasil yang maksimum.  PA pilih cara mudah, pemakanan, gaya hidup serta doa.  Anda bagaimana?  PA boleh sarankan dua produk ini bagi kesihatan yang optimum. Gabungan Vivix Shaklee dan Serbuk Kolagen Shaklee.  Memang terbaik.  Lihat ajalah ini:
http://pesonaasli.blogspot.com
Pesakit diabetes yang kulitnya cepat sembuh!

http://pesonaasli.blogspot.com
Sebelum dan selepas pengambilan Vivix Shaklee

Malah - lihat ini: Nenek umur 62 tahun disangka awal 40-an 

Jadi, janganlah berlengah lagi.  Jika ada antara kita yang tahu sesiapa yang mengalami apa-apa penyakit, jom kita khabarkan pada mereka, yang ada lagi pilihannya.  Jalan tetap terbuka luas.  Owh.. untuk Disember ini, P.A adakan 2P 3G (Program Promosi Gegar Gempak Gempita).  Like sahaja P.A di www.facebook.com\PesonaAsli dan automatik anda akan nikmati diskaun yang tiada tandingan!


Hubungi kami segera! Perkhidmatan kami sentiasa 24 jam sehari, 7 hari seminggu! 0162972050 / suteracitra@gmail.com / fb page: Pesona Asli Shaklee Online atau isi borang ini: http://vitaminibumenyusu.blogspot.com/p/tempahan.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Add