KHASIAT SUSU KUDA LIAR ASLI YANG LUAR BIASA, PERTAMA TERBAIK SELEPAS SUSU IBU

Susu kuda liar asli tidak asing bagi penyakit berkait darah dan virus/kanser/leukimia dan lain-lain termasuk darah tinggi dan kardiovaskular.

Benar! Suami saya pernah menghidap virus H1N1, syukur sembuh dengan cepat.  Pelanggan pula demam denggi, pun sama - dalam tempoh 48 jam virus denggi ini hilang.  Platlet darah kembali normal.  Malah, banyak lagi kisah-kisah lain berkaitan kejayaan pesakit dalam usaha penyembuhan dari pelbagai penyakit kronik.

Susu ibu adalah susu terbaik di dunia. Setuju bukan? Apa pula susu yang paling menyerupai komposisi susu ibu ini? Jawapannya ialah SUSU KUDA LIAR ASLI keluaran Niemans.  Kenapa? Saksikan sendiri rajah di bawah:

http://pesonaasli.blogspot.com
Perbezaan menunjukkan komposisi susu ibu dan susu kuda liar asli.


Atas sebab di ataslah maka susu kuda liar asli (SKL) ini merupakan SUSU PERTAMA TERBAIK selepas susu ibu berbanding, susu kambing atau susu lembu.


http://pesonaasli.blogspot.com


SKL MEMPUNYAI REAKSI TINGGI TERHADAP SEL KANSER, LEUKIMIA DAN DENGGI

  • Antioksidan yang menghalang pertumbuhan dan generasi sel kanser.
  • Unsur yang membantu dalam menstabilkan tekanan darah dan kadar metabolis yang lebih tinggi.
  • Membantu fungsi hati dengan molekul berat peptida, bebas asid amino, asid orot, vitamin dan mineral.
  • Asid Amino yang tinggi dan mudah dihadam.
  • Elemen penting untuk pembangunan mata, fikiran dan sel-sel otak.
  •  Membantu penyerapan kalsium yang optimum.
  • Mencegah pembentukan lemak di hati.
  •  Meningkatkan pertumbuhan sel-sel dan penggantian tisu.
  •  Lebih tinggi Vitamin C, A, B1 ,B2 and B12 daripada hasil tenusu lain.

Ketahui khasiat vitamin, mineral dan asid amino didalam SKL ini satu demi satu -->  Klik di sini.

APA JUA penyakit yang berkaitan dengan darah dan virus eloklah ditangani dengan Susu Kuda Liar ini. Malah SKL ini tidak mendatangkan apa-apa kesan sampingan kepada pengamalnya. SKL ini mengandungi 22 vitamin, asid amino dan mineral yang sangat semulajadi.

Terkini, seorang pelanggan saya yang tidak pernah membuat pemeriksaan (mamogram) terhadap kanser payudara yang dialaminya, sehinggalah satu saat beliau sangat sakit dan benjolan-benjolan tersebut telah pecah, berdarah... Barulah diketahui oleh ahli keluarga.  Segera adiknya dapatkan SKL dari saya. Saya sarankan untuk mengambil 1 biji siang dan 1 biji malam setiap hari.  (Sudah pasti dengan sedikit nasihat pantang-larang biasa). Syukur, kurang dari 1 minggu, luka tersebut telah kering dan tiada lagi pendarahan.

Alhamdu LILLAHI... Semuanya dengan Kehendak ALLAH jua.  Tak kira apa anutan agama kita, dengan kehendak TOHAN yang satu... Insya ALLAH...


Klik sini untuk pengalaman saya dan keluarga sendiri mengenai penyakit kronik/virus.



* apa yang kami paparkan ini adalah satu perkongsian hasil dari amalan SKL/serta ubatan herba terbaik.  Kami juga membawakan kepada anda "value added feramilch capsule" - bukan seperti pasaran biasa *



SMS/Whatsapp/Viber/Line/Telegram ke 0162972050/016-2973907 sekarang! Anda bakal mendapatkan keahlian kelab eksklusif serta tips memaksimakan kesan positif produk (hanya bagi yang bertindak sekarang, malah mungkin anda bakal mendapat token percuma!!!) Perkhidmatan kami sentiasa 24 jam sehari, 7 hari seminggu! suteracitra@gmail.com / fb page: Pesona Asli atau isi borang ini: http://vitaminibumenyusu.blogspot.com/p/tempahan.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Add