Kenapa Perlu Detox Dahulu Dengan Alfalfa Sebelum Sembuhkan Penyakit

Salam ceria semua, ^_^

Biasa dengarkan detox ni, mudah sahaja kan, minum air banyak dan bersenam pun dah boleh detox.  Kalau tidakpun, yang suka manjakan diri, ke sauna la jawabnya kan... tak kurang juga yang detox dengan patch atau vitamin.  Tak kisahlah apa cara pun...  janji kena detox dan yang penting sekali... pastikan detox dengan cara sihat ok.

Apa yang saya nak kongsikan hari ini adalah, isu kepentingan detox sebelum kita ambil langkah untuk penyembuhan penyakit.  Berkait tau tuan/puan, dua perkara ini.

Badan kita ini, ada satu prinsip iaitu satu mencipta simptom.  Prinsip kedua untuk penyembuhan secara semulajadi bagi penyakit ringan seperti demam, selsema, inflamasi, gangguan penghadaman dan masalah kulit adalah tidak lebih dan tidak kurang daripada keupayaan badan untuk pastikan sistem perkumuhan kita lancar.  Seperti umum kita ketahui, perut adalah rumah segala penyakit.  Maksud perut di situ, adalah usus iaitu tempat pencernaan utama.  Dengan detox, kita akan membuang sisa-sisa toksik dan lain-lain yang tidak diperlukan tubuh, malah jika tidak detox boleh menjadi racun sekiranya dibiarkan terus menghuni perut kita.  woohoooo.... Ini tidak boleh dibiarkan.  Betul tak?

Jadi perkaitan dua perkara antara detox dan penyembuhan penyakit adalah:

http://pesonaasli.blogspot.com

Jadi, pilihlah cara detoks semulajadi untuk kesihatan kita yang berpanjangan. Ingat tak, tentang satu perkongsian saya dengan rakan-rakan berkenaan tubuh badan yang bebas dadah?  Yang penting stay tune atau subscribe je newsletter dari saya sebab saya memang suka berkongsi apa sahaja info kesihatan.

Detoxlah sekurang-kurangnya 2 minggu dan lihat hasilnya.  Detox dengan Alfalfa Shaklee memang berkesan tanpa kesan sampingan yang buruk.  Saya dah dapat banyak manfaat dari khasiat Shaklee yang ternyata memberangsangkan.  Anda bagaimana?

Info lanjut tentang khasiat alfalfa --> Tengok sini ye.  Sini!!!


Hubungi kami segera! Perkhidmatan kami sentiasa 24 jam sehari, 7 hari seminggu! 0162972050 / suteracitra@gmail.com / fb page: Pesona Asli Shaklee Online atau isi borang ini: http://vitaminibumenyusu.blogspot.com/p/tempahan.html

2 comments:

Anonymous said...

tq sharing

citra sutera said...

sama2 nafisah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Add