EKZEMA: PENAWAR EKZEMA, RAWATAN DAN UBAT BERKESAN 100%

:: Lama tak bersiaran :: Topik::  Saya dan ekzema

Dulu, saya ada ekzema.  Agak lama bertahun-tahun... tapi kehadiran ekzema tersebut hanya di bahagian sendi-sendi tubuh sahaja... Meskipun tidak seperti setengah-setengah individu, ekzema saya hanya kecil-kecil (sebesar siling 5 sen, 10 sen, 20 sen gitu), kering, mengelupas, dan nanti berair... on and on and on... begitulah seterusnya, agak lama jugalah kena tu....

Dalam lingkungan 2 tahun kot merana sebab ekzema. Jenuhnya lahai mencari penawar ekzema ni.  Pergi klinik?  Of course, bukan satu tapi banyak... ubat apa saya dapat? ubat sapu je lah... apa nama ntah... (kisah ni, 4 @ 5 tahun sudah, jadi saya tak mampu ingatpun.... >_< dan malas nak ingat, sebab bukan beri kesan pemulihan pun).. Pencarian saya sehingga ke karnival-karnival di MARDI dsb. Kot la ada kan??? Kena lah usaha lebih lagi... Punyalah nak mencari rawatan ekzema ni... 

Teringat saya peristiwa gaduh-gaduh manja dengan seorang doktor Muslim bertudung labuh... (jangan cop dia tudung labuh pulak, hanya nak menggambarkan doktor tu ok)... Ini semua sebab nakkan ubat untuk ekzema ni lah.... Setelah kerap saya ke kliniknya, dia dah mula kenal dan dah beri bermacam-macam ubat yang tak 'jalan'. Dan selaku seorang pesakit yang dah hampir bosan, saya tanya padanya,"sebenarnya doktor, ada tak ubat yang betul-betul boleh hilangkan ekzema ni?" Jawapan beliau, "Susah nak cakapla sebab tak spesifik, u kena test sendiri, apa yang u boleh makan, tak boleh makan?"

Hehehe.... owh begitu? (dalam hati saya, lah... macam mana doktor pun tak boleh nak bagi exact or accurate answer ni, ok take it easy.... they did research but still tak dapat kan, nak wat camne? And far more, they not even Tuhan pun).  He3 saya tanya lagi, “What else can I do? “,”I heard about some special treatment at hospital which may cure eczema as well as psoriasis amazingly?”

Dan.. apakah jawapan beliau?  Ha3… “It’s sure, but u r not capable to pay the price,” dengan nada sinis hokeh????  Jeng3….. tak apalah… nak buat macammana kan? Apa yang dia cakap tu pun betul… (hahaha sebab itu, I mentioned kat atas tadi tu… ingat lagi?) 

Saya masih ingat lagi, sampai ke UPM saya mencari.. Jumpalah jugak.  Keluaran UPM, krim dari ekstrak halia bara kalau tak silap.. Memang membantu, tapi untuk kurangkan sahaja, bukan memulihkan… Begitulah, saya dengan eczema. Tapi itu sebelum saya jumpa penawarnya.  Ya! Akhirnya saya jumpa jua penawar untuk eczema!  Yang seronoknya, penawar itu adalah penawar tanpa kimia, tanpa dadah, tanpa pengawet, perasa, pewarna dan segala macam bahan-bahan tambahan.  Owh… tentu ramai yang ingat produk Shaklee kan?  Semasa peristiwa ini, saya masih belum mengenali Shaklee lagi.  Hi3.. saya tahu, ramai yang sembuh eczema, asma dan macam-macam lagi dengan Shaklee.  Kan3?  (Sebab itu, saya menjual Shaklee setelah merasai sendiri perbezaan kualiti kesihatan diri dan keluarga. Promo jap.. saya ada standby hampir kesemua produk Shaklee --> dah macam farmasi dah.. He3.. sila hubungi saya ya... 0162972050 ..)

Okay, berbalik kepada kisah eczema saya tadi… Jadi, apa yang saya amalkan yang terbukti membuatkan saya BEBAS EKZEMA 100%?  Ha!!! Saya amalkan Susu Kuda Liar (SKL) Asli… Ya, semulajadi dan tanpa apa-apa tambahan khasiat lain.  Uhhh… sanggup ke minum SKL ni?  Rasanya sangat masam tau..! Bukannya lemak-lemak macam susu lembu atau susu kambing tu? 

Saya suka benda-benda masam, tapi rasanya tak lalu kot nak minum SKL cecair ni.  He3.. Kalau masam macam yogurt berperisa mungkin boleh dipertimbangkan.  Saya hanya ambil SKL dalam bentuk kapsul.  Kata salah seorang penggiat SKL ni, SKL dalam bentuk kapsul (teknik spray-dry) lebih pekat kerana dah jadi pati.  Maka, dari segi kuantiti dan mg khasiatnya, pasti serbuk SKL 100% dalam kapsul ini lebih memberi manfaat.  WALLAHU ‘alam…

Yang pasti, saya bebas eczema dengan SKL ini!  Syukur. Tapi harus sabar kerana ini bukan ubat, juga tiada dadah.  Kesannya mengambil masa sedikit lama tapi percayalah ianya berbaloi! Dan, tahu tak? Is bukan sekadar penyembuh eczema, malah à  Klik sini!


Terpanggil untuk mencuba SKL ini? Boleh!  Pastikan anda dapatkan yang ori 100% SKL. Bukan yang dicampur dengan bahan-bahan lain!  Untuk SKL ASLI ini, telefon sahaja nombor ini, 0162973907 (En. Saleh), bayar dan tunggu barang sampai.  


SMS/Whatsapp/Viber/Wechat! "PA OPP" ke 0162972050 sekarang! Anda bakal mendapatkan keahlian kelab eksklusif serta tips memaksimakan kesan positif produk (hanya bagi yang bertindak sekarang, malah mungkin anda bakal mendapat token percuma!!!) Perkhidmatan kami sentiasa 24 jam sehari, 7 hari seminggu! suteracitra@gmail.com / fb page: Pesona Asli atau isi borang ini: http://vitaminibumenyusu.blogspot.com/p/tempahan.html

1 comment:

Unknown said...

Nak kena cari yang paling sesuai dan yang paling penting, tanpa kesan sampingan. kan???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Add