UBAT KUAT TANPA KESAN SAMPINGAN BAGI PERSEDIAAN ‘HUBUNGAN’ SUAMI ISTERI


Ubat kuat lelaki, ubat kuat wanita? Biasalah ni kan? Semua orang pun tahu kewujudan ubat-ubat kuat ini.  Umumnya semua mengaitkannya dengan tenaga.  Kalau di iklan-iklan tepi-tepi jalan mahupun di tiang-tiang lampu ataupun di kubik TNB, iklan ubat kuat ini, merata-rata.  Sehinggakan membawa kepada operasi majlis-majlis perbandaran untuk membuang iklan-iklan ubat-ubat kuat yang meloyakan mahupun menjengkelkan ini.  Tapi sedar atau tidak, kalau tidak ada permintaan ubat-ubat kuat ini, manakan ada pengeluaran, betulkan?  Setuju dengan saya? Harapan saya, kita semua bersifat terbuka dengan topik ini.  Ini bukan topik cerita hal dalam kain, tetapi kita nak kasi harapan dan sinar baru bagi yang dah mula buntu dengan ubat kuat begini serta prestasi diri yang mula merudum.

Tidak dinafikan, bukan semua pasangan perlukan ubat kuat ini.  Dan kebanyakan yang menggunakan pula adalah kaum lelaki. (hei, ini bukan kes seksis atau menuding jari ye.  Sila habiskan baca dahulu).  Yelah, ingin bertarung, pasti nak menang dan pastilah memerlukan tenaga.  Ye tak?  Tapi kalau dua-dua menang, bukanlah lebih seronok?  Apatah lagi menang dengan ubat kuat yang tidak memberikan kesan sampingan, malah memberikan kita dan pasangan, lebih manfaat dari macam-macam sudut kesihatan dan kecantikan?  Bukankah cantik tu?  Bukankah lebih manis hidup ini?

Takkan nak makan ekstasi, viagra dan kopi kuat yang dikatakan memberi tenaga juga memberi kesan sampingan?  Malah ada kes mati mengejut.  Oppss.. penggemar kopi, jangan salah faham ye.  Saya juga peminum kopi tapi bukanlah peminum kopi tegar mahupun peminum kopi kuat.  Pra-campuran, kopi atau apa-apa juapun jenis ubat kuat biasanya mengandungi kafein.  Kafein ini jika dilihat, tidaklah membahayakan, tapi untuk kuantiti yang banyak serta terlalu kerap?  WALLAHu ‘alam…

Jadi, apa yang saya nak kongsikan di sini adalah, ubat kuat yang tidak membahayakan kesihatan (jangka masa pendek, mahupun jangka masa panjang).  Kesannya, bukanlah terus dalam jangka masa segera.  Sekurang-kurangya setengah jam sebelum 'permainan'.  Dan di Pesona Asli, anda boleh memilih ubat kuat moden atau tradisi yang mana kedua-duanya tanpa kesan sampingan.  Boleh di ambil dengan kopi (jika ingin lebih tenaga), mahupun tidak jika pilihan anda jika tak mahu kafein dan dalam usaha mengurangi kafein dalam hidup anda.  (sesuai sangat bagi mereka yang memang kena elakkan kafein dalam diet).  Dan yang paling mengujakan sekali, set ini boleh disesuaikan mengikut bajet anda.  Setidak-tidaknya, ia melegakan kan? Dan khasiatnya, bukan untuk kuat semata-mata, kesihatan? Kecantikan? Kemantapan? Rasakan sendiri.

Jadi, apakah produk yang kami katakan ini?  Berapa pula harganya? Mendebarkan? Jangan bimbang,  harga yang sedang-sedang sahaja.  Ini dia:

Set Tenaga Suami Isteri Tok Demang
Untuk yang selesa, GAYA TRADISI 

Set Tenaga Suami Isteri Shaklee
Untuk yang selesa, GAYA MODEN - tetapi tetap selamat semulajadi tanpa dadah/kimia


SMS/Whatsapp/Viber/Wechat! "PA OPP" ke 0162972050 sekarang! Anda bakal mendapatkan keahlian kelab eksklusif serta tips memaksimakan kesan positif produk (hanya bagi yang bertindak sekarang, malah mungkin anda bakal mendapat token percuma!!!) Perkhidmatan kami sentiasa 24 jam sehari, 7 hari seminggu! suteracitra@gmail.com / fb page: Pesona Asli isi borang ini: http://vitaminibumenyusu.blogspot.com/p/tempahan.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Add