Testimoni Panas ESP Shaklee dan Set B Shaklee


Suka betul PA bila dapat berkongsi testimoni ESP dan Set B Shaklee ni.  

Kata Puan Suria.. “Saya ni bukan jenis yang pandai nak letak ayat cantik-cantik atau Memang saya tak bagi gambar sebelum sebab malas nak selongkar dah! Lagipun ni bukan testimoni kurus.  Jadi biarlah lain dari testimoni yang biasa-biasa tu. Yang penting, saya dapat hasilnya.  Suami pulak kerap memuji. Ha, lagi satu, yang promo tentang alfalfa dan v zone yang PA buat tu pun memang betul. Itupun suami lagilah dok sebut-sebut.”


Ha! Tengoklah imej di atas tu.. Teruja kan? Jika dilihat pada wajahnya... Memang tak akan di sangka dah bertahun-tahun  melepasi angka 30an.. Apatah lagi dengan susuk tubuhnya.  Katanya lagi, "bukan selalu pakai baju ala-ala ketat begini. Inipun kerana kecemasan.. Nak segera... Alang-alang boleh bantu PA buat promo... He3.. Yang penting.... Tak nampak muka... Ha3... Kawan-kawan yang cam baju tu, janganlah kecoh2 katanya. Kalau tak sia-sialah PA tolong mosaic kan tang muka tu.".

Jadi kata Puan Suria lagi, “kenalah usaha utk dpt hasil terbaik. Invest sikit untuk diri sendiri.  Tak gitu?”  PA mengangguk setuju!!!  Sambungnya, “Semenjak saya amalkan makan suplemen ni, kesihatan memang sangat baik.  Dah bertahun saya tak ambil cuti sakit.  Memang puas hati lah.. Jika saya berada dalam persekitaran orang-orang yang sakit (selsema, batuk, demam) saya masih berdiri teguh.  Tak tumbang sama (Syukur).  Semuanya pun kerana Rahmat ALLAH Yang Maha Segalanya kan?”

Melihatkan keterujaan Puan Suria, jelas menunjukkan beliau benar-benar berpuas hati dengan produk Shaklee.  Sangat berbaloi.  Kita?  Takkan nak biar Puan Suria sorang-sorang sahaja yang meletop (kata orang zaman kini).  Ha3.. Nak juga – untuk suami dan keyakinan diri.  Bukan nak suruh tayang kat orang-orang ye.  (PA juga difahamkan, beliau sering disangkakan “anak dara”)

Jom kembali dara, (dara yang sehat, cukup pakej)!!! 





posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Add