Fungsi Advanced Joint Health Shaklee Yang Terbukti Membuatkan Anda Kembali Bergerak Bebas

Okay, kami tahu ramai yang mencari maklumat ini.  Fungsi Advanced Joint Health Shaklee selain daripada kelebihannya, kebaikannya dan khasiatnya.  Fungsi Advanced Joint Health Shaklee ini, sememangNya yang utama adalah bagi meredakan kesakitan dan menghentikan keradangan sendi.

Tetapi, sebenarnya, Fungsi Advanced Joint Health Shaklee ini lebih daripada itu.  Meskipun kebanyakan penghidap sakit lutut dan yang seumpamanya mendapatkan Advanced Joint Health Tablet ini, kebiasaanya adalah bagi menghentikan keradangan.  Namun begitu, fungsinya lebih daripada itu.  Antaranya:

  1. Memelihara tisu penyambung yang sihat dengan tambahan kuprum, zink, vitamin c dan manganese yang bertindak membina kolagen.
  2. Meningkatkan keupayaan ‘kusyen’ dengan glukosamin dari ekstrak boswellia , jadi anda bebas bergerak.
  3. Menambahkan kebolehan pergerakan tanpa rasa sakit
  4. Meningkatkan fleksibiliti sendi.
  5. Memperbaiki fungsi sesendi.
  6. Menyokong kesihatan sesendi untuk jangka masa panjang.
Inilah boswellia yang menghilangkan keradangan sendi
Boswellia Serata
Dan yang lebih menyeronokkan adalah, apabila kesannya dapat dirasai seawal 5 hari pertama oleh kerana esktrak boswellia dan ekstrak jagung yang meningkatkan kada kusyen pada sesendi tubuh.  Malah kajian klinikal menunjukkan bahawa 28% lebih cepat meningkatkan keselesaan pada sesendi dan 45% lebih berkesan meningkatkan keselesaan pada sesendi yang mengalami keradangan.  Fungsi Advance Joint Health ini juga adalah 31% lebih memberi keselesaan pergerakan sesendi.  Peratusan ini, sudah tentu dibandingkan dengan satu jenama yang mendakwa penawar terbaik bagi keradangan sendi.  Jelas kajian ini menunjukkan bahawa dakwaan jenama O***-*i**** tersebut dapat disangkal dengan bermaruah oleh Shaklee


Sebagai pengguna bijak dan sebagai penghidap sakit sesendi, sudah tentu kita tak mahu percaya pada dakwaan semata-mata bukan?  Benarlah "tagline" Shaklee - "Menukar jenama boleh menukar hidup kita".  Mengapa menahan sakit keperitan bilamana ada yang dapat mengurangkan dan menyokong kesihatan sesendi untuk jangka masa yang panjang.

Sementara promosi ini, dapatkan dengan segera.  Promosi ini adalah bagi tempoh terhad sahaja.  Klik sini untuk promosi dan testimoni.

Loving me, loving you, loving our parents


Hubungi kami segera! Perkhidmatan kami sentiasa 24 jam sehari, 7 hari seminggu! 0162972050 / suteracitra@gmail.com / fb page: Pesona Asli Shaklee Online atau isi borang ini: http://vitaminibumenyusu.blogspot.com/p/tempahan.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Add