ESP Shaklee - Variasi, Kegunaan & Fungsinya!!!

Salam Ceria,
Salam Awet Muda,
Salam Sihat Sejahtera,

Hai hai hai...

Apa khabar semua?  Harapan saya agar momentum kita bagi bulan Oktober ini berdesup laju macam MRT.. He3

Macammana nak berdesup laju tu?  Eh banyak caranya.. Yang utama sekali, badan dan minda mesti sihat, cergas dan kuat.  Hati mau baik, barulah badan pun baik!!!  Seterusnya, langkah-langkah dan usaha mencergaskan badan dan minda!!!

Saya pilih ESP Shaklee (antaranya) untuk kekal cergas dan sihat!!! Namanya pun Energizing Soy Protein, tentulah memberi tenaga dengan bekalan protein yang sudah pasti tanpa laktosa, rendah lemak dan bebas kolesterol!!!  Apa yang penting? Semulajadi!!!

http://pesonaasli.blogspot.com

Ni, nak kongsi sikit..

ESP ini bukan sahaja membekalkan tenaga yang konsisten, malah pelbagai fungsi lain.  Antaranya:  mencantikkan kulit, menegangkan kulit dan 'payudara', malah ada yang mendakwa mencerahkan kulit!!!  Menambah susu badan, memekatkan susu dan banyak lagi!!!! (Biasalah, orang perempuan, kan multitask.... kalau tahu aje.. ada produk yang bagus, selamat dan tulen.. pulak tu memberi pelbagai manfaat dalam satu masa... yer... macam 5 in 1 gitu... tetapi ini lebih lagi!!! dah pasti si wanita itu akan bertindak mendapatkan yang terbaik baik buat dirinya, mahupun ahli keluarga!!!  Betul kan? - Ha3... sayalah antara ribuan wanita tu, macam awak juga - ye.. yang sedang membaca ni.... Kita kan serupa!!!)

Ops, alamak.. maaf tuan, saya lupa yang ini blog Pesona Asli bukan Vitamin Ibu Menyusu.. Ha3... Jangan bimbang, jika tuan sedang membaca entri ini, saya sangat-sangat menghargainya, kerana bukan mudah untuk seorang lelaki meluangkan masa membaca berkaitan kesihatan. Tepukan gemuruh untuk tuan!!!

Jadi, ESP ini, bukan hanya sesuai bagi wanita malah bagi lelaki jua.  Bukankah ESP ini untuk kesihatan menyeluruh, serta sel tubuh kita kan terdiri daripada protein?  Protein yang semulajadi memang sangat sesuai dengan sel tubuh kita yang dihasilkan dari protein semulajadi jua!!!  Mudahkan?
Rantaian sel tubuh yang sihat membantu ke arah tubuh yang sihat lantas menceria dan mengaktifkan kecerdasan mental dan fizikal!!!  Kerana itu jua, pepatah ada menyatakan "Health is Wealth"

Bagi yang belum pernah merasai ESP ini, biar saya bayangkan rasanya!!!  Yummyyyy memang sedap rasa soya cuma tak manis (ESP tidak ada perasa, pewarna, pengawet dll)  Rasanya asli!!! Variasinya hanya satu iaitu Vanila.  Walaubagaimanapun, ESP ini boleh dibancuh dengan apa jua minuman kegemaran tuan/puan, untuk dijadikan pelbagai variasi kreatif anda!!! Asal jangan kopi atau teh atau minuman berkarbonat!!!

  • ESP & Susu segar (vanila/strawberry/coklat/dll)
  • ESP & Susu tepung  (vanila/strawberry/coklat/dll)
  • ESP & yogurt  (vanila/strawberry/coklat/dll)
  • ESP & Oat
  • ESP & Kurma
  • ESP & Malt Coklat
  • ESP & Horlick
  • ESP & Sunquick
  • ESP & Aiskrim  (vanila/strawberry/coklat/dll)
  • ESP & Jus buah-buahan segar
  • ESP & Nestum
  • ESP & Madu
  • ESP & Susu Pekat (dijadikan sapuan roti/bread spread)
  • ESP & Perisa buah-buahan
  • ESP & macam-macam lagi!!! (ikut sukalah, nak campur dengan apa pun..)


Kegunaannya?  Hrm... macam-macam:


Klik sini!!!


Harus ditekankan, ESP Shaklee ini adalah Non GMO soy product. Tidak diubah genetiknya agar membiak dengan segera dengan kos yang lebih murah dan meninggalkan sisa toksik yang merbahaya!!!  Sudah tentu, kita akan pilih yang selamatkan?  Kerana kita adalah pengguna bijak!!!  Psst... elakkan mengamal produk yang boleh mendatangkan mudarat di masa akan datang!  

"Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian.. tidak berguna...."
"Jangan biarkan diri kita diselubungi sesalan"






Hubungi kami segera! Perkhidmatan kami sentiasa 24 jam sehari, 7 hari seminggu! 0162972050 / suteracitra@gmail.com / fb page: Pesona Asli Shaklee Online atau isi borang ini: http://vitaminibumenyusu.blogspot.com/p/tempahan.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Add